22. prosince 2011

300 Kč od ZUNO za založení účtu a platbu kartou

UPDATE - tato akce od ZUNO zatím stále platí :)


Pokud chcete od ZUNO dostat 300 Kč k účtu s vedením zdarma, ale neznáte ze svého okolí nikoho se ZUNO účtem, kdo by vás v rámci této akce doporučil (nebo je vám prostě blbé se na to ptát...), stačí když mi pošlete e-mail s textem:

Doporučte mne přes tento e-mail prosím do ZUNO, díky!

na adresu michal.pelikan@hotmail.cz, do předmětu dejte třeba ZUNO :) a já vám během jednoho dne pošlu na e-mail pozvánku (přijde přímo od ZUNO banky). Oba pak dostaneme na účet 300 Kč - vy za první platbu kartou, já za vaše doporučení. A vy pak se svým účtem můžete doporučovat další zákazníky opět za 300 pro každého (vás i nováčka) až do konce této akce. Pokud si chcete pěkně vydělat, pošlete mi ten e-mail hned, dokud je ZUNO méně známé a nebude pro vás problém najít nové klienty.

Teď ještě malá rekapitulace, proč se to vyplatí i pokud další účet nepotřebujete:

  1. ZUNO vám dá jen tak 300 Kč za to, že jednou jedinkrát použijete kartu (a to třeba i jen na nákup za 10 Kč)
  2. ZUNO účet je a bude vždy zdarma (pokud si tedy sami nezvolíte placenou variantu)
  3. Pokud máte nějakou klasickou starou banku, možná ten ZUNO účet používat začnete (protože vám každý měsíc ušetří nejméně 100 Kč (mě konkrétně ale cca 180 Kč oproti Poštovní spořitelně).

UPDATE 10. února 2013 - tato akce zatím stále platí. Pokud u ZUNO žádáte ještě o půjčku, pak se pozvat nechte určitě. Když vám ji ZUNO schválí, získáte navrch ještě příjemnějších 500 Kč.