28. dubna 2012

Jak na MicroSIP v češtině

Začal jsem na VoIP telefonii používat program MicroSIP, který jsem pro vás i svou pohodlnost přeložil do češtiny.

MicroSIP 3.0.18 v češtině

Stažení překladu

Aby nedošlo k nějakým chybám při stahování, umístil jsem překlad do ZIP souboru. Před použitím z něj budte muset rozbalit stejnojmenný TXT soubor s překladem.

Stáhnout soubor langpack_czech.zip (na eDisk.cz) (1 kB)

Instalace češtiny

Překlad nainstalujete snadno - soubor langpack_czech.txt stačí umístit do složky, kde je program nainstalován (C:/Program Files/MicroSIP/) a program restartovat.

Překlad jsem již zaslal autorovi programu a ten by jej měl v nejbližších dnech začlenit do programu. Překlad je platný pro verzi 3.0.15, ve vyšších verzích budou nové funkce nějaký čas nepřeložené - dokud to neprovedu já nebo někdo jiný :-)

Pokud náhodou v překladu naleznete nějakou chybu, stačí napsat komentář a pokusím se ji rychle opravit.

Žádné komentáře: